Pytania i Odpowiedzi

         1.  Jaki TERMIN WAŻNOŚCI posiadają produkty?
    Od lipca 2013 roku w Unii Europejskiej weszło w życie rozporządzenie europejskie na temat kosmetyków nr 1223/2009. Na mocy niniejszego rozporządzenia nie operuje się pojęciami takimi jak daty produkcji lub daty ważności, a  datą minimalnej trwałości „terminie, do którego dany produkt kosmetyczny, przechowywany w odpowiednich warunkach, powinien pełnić swoją pierwotną funkcję”. Data minimalnej trwałości jest jasno wyrażone i składa się z miesiąca i roku albo dnia, miesiąca i roku, w tej kolejności.

    a) Należy pamiętać, że obowiązkowym jest wskazanie daty minimalnej trwałości, aby wskazać produkty o mniejszej lub równej trwałości niż 30 miesięcy. Same dane muszą być umieszczone na opakowaniu , a data powinna być poprzedzona symbolem klepsydry i słowami: „najlepiej zużyć przed”

    b) Wskazanie daty minimalnej trwałości nie jest obowiązkowe w przypadku produktów kosmetycznych o trwałości dłuższej niż 30 miesięcy. Takim produktom towarzyszy wskazanie przydatności po otwarciu (PAO -Period After Opening i jest wyrażony w miesiącach M = miesięcy), dla których produkt jest bezpieczny i może być stosowany bez szkody dla konsumenta.
     
         2.  Kiedy paleta 6/12/24 jest oferowana gratis?
    Kupując 6 rezerw, otrzymują Państwo bezpłatnie paletę magnetyczną-6. Kupując 12 rezerw, otrzymują Państwo bezpłatnie paletę - 12. Kiedy kupią Państwo 24 rezerwy, otrzymają darmową paletę - 24.

    Uwaga! Rezerwa cienia  Baked (ref.11374) nie jest przedmiotem tej promocji. Ma inną cenę i nie pasuje do palety magnetycznej.
    Produkty są dostarczane w ramach limitu zapasów dostępnych w dacie potwierdzenia zamówienia.
    SC Sonya Mod SA nie może zagwarantować dostępności w magazynie, prezentowanych produktów, w okolicznościach, w których umowa między SC SONYA MOD SA a potencjalnym nabywcą nie została zawarta.
     
         3.  Co oznacza “ nie kumulowalne oferty / promocje z innymi ofertami i promocjami ”?
    Wszyscy profesjonaliści Melkior PRO lub SALONU nie mogą korzystać z innych promocji i ofert na stronie. Albo zamów jako rofesjonalista i korzystaj z Rabatu dla Profesjonalistów , albo zamów jako Zwykły Klient / Osoba Fizyczna i korzystaj z Oferty lub Promocji tego dnia. Informujemy, że możesz skorzystać z cotygodniowych ofert dla osób, zmieniając typ konta po zalogowaniu na górze strony
    .
      
     
         4.  Jak uzyskać Rabatdla PROFESJONALISTY dostępny na STRONIE?
    Aby uzyskać zniżkę dla PROFESJONALISTY (-20%) obowiązującą na STRONIE, musisz założyć konto i wysłać następujące dokumenty na adres e-mail office@melkiorprofessional.pl :
             kopia dyplomu kwalifikacyjnego (make-up, nails, kosmetyka, fryzjerstwo)
             Kopia Dokumentu Tożsamości

            Nr tel
             zdjęcie z osiągniętym rezultatem w danej dziedzinie (zdjcie makijażu, nails lub hair zrealizowana przez Ciebie, na którym będziesz się również znajdować)


     Wysłany email z dokumentami nie powinnien zawierać więcej niż 10 MB, ponieważ inaczej nie otrzymamy go.


          5. Jak uzyskać Rabat SALON dostępny na STRONIE?
    Aby uzyskać rabat SALON (-33%) dostępny na stronie należy założyć konto na stronie i przesłać następujące dokumenty na adres office@melkiorprofessional.pl:
             kopia zaświadczenia o rejestracji (certyfikat, jeżeli nie jest wyszczególniona dziedzina, kosmetyka, salon, fryzjerstwo ”)
             kopię Dowodu Osobistego administratora salonu
             zdjęcie Salonu
             adres dostawy
             numer telefonu
             adres email
     Wysłany email z dokumentami nie powinnien zawierać więcej niż 10 MB, ponieważ inaczej nie otrzymamy go.


    Klienci PRO lub Salony są uważani za klientów prawnych lub profesjonalnych w tej dziedzinie, a nie przez konsumentów, a postanowienia regulaminu będą miały zastosowanie w taki sam sposób.

     
      6. Mogę złożyć zamówienie TELEFONICZNIE na produkty ze strony?
    Nie, aby złożyć zamówienie na produkty ze strony, należy założyć konto na stronie, wybrać produkty i złożyć zamówienie.
     
      7. Ceny na stronie zawierają VAT?
    Tak, wszystkie ceny na stronie zawierają VAT.


      8. Mam TRANSPORT Gratis na zamówienia na stronie?
    Oferujemy transport gratis na zamówienia powyżej …., czasami mamy również specjalne oferty lub specjalne promocje "bezpłatnej wysyłki na dowolne zamówienie ".

     9. Produkty są testowane na zwierzętach?

    Oczywiście że nie! W rzeczywistości takie testowanie w Unii Europejskiej jest zabronione.

    10. Dlaczego ZDJĘCIE produktu na stronie nie jest podobne do rzeczywistości?

    Zdjęcia prezentowane na stronie mają charakter informacyjny i mogą występować niewielkie różnice między nimi a przedmiotowymi produktami, chociaż nieustannie staramy się promować obrazy o najwyższej jakości naszych produktów. Niestety, przyczyną kalibracji monitorów i telefonów komórkowych, zwłaszcza starych typów komputerów, laptopów i telefonów, mogą być niewielkie różnice w kolorach i odcieniach dla niektórych produktów.


    Melkior Professional Ustawienia plików cookie